Studeren in Canterbury! - Reisverslagen van Tessa van Glabbeek - WaarBenJij.nu Studeren in Canterbury! - Reisverslagen van Tessa van Glabbeek - WaarBenJij.nu

Studeren in Canterbury!

Vanaf september ga ik een halfjaar naar Engeland, om daar te studeren. Lees hier mijn avonturen en verhalen.

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

donkere dagen

11 November 2013

ik wil hier niet meer weg

22 Oktober 2013

achtbaan

30 September 2013

ben ik weer

22 September 2013

londen en canterbury
Tessa

Hoi! In september dit jaar ga ik een halfjaar in Canterbury, Engeland studeren. Om al mijn verhalen op één plek te bewaren heb ik deze waarbenjijnu aangemaakt. Volg me om op de hoogte te blijven van alle verhalen :) Groetjes Tessa

Actief sinds 29 Juni 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5470

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 31 Maart 2014

Studeren in Canterbury!

Landen bezocht: