een rommelige update - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu een rommelige update - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu

een rommelige update

Door: tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

25 Augustus 2013 | Nederland, Eindhoven

Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik een update plaatste hier. Een paar weken heb ik me geprobeerd te verstoppen onder de dekens om daar lekker ver verwijderd te zijn van al mijn Engeland plannen en alles wat er mee te maken had.

Daar bleek ik best goed in te zijn; Ik heb heerlijke afleiding gevonden, ben op vakantie geweest, heb mijn afscheidsfeest voorbereid en heb uitgeslapen als een malle.

Af en toe was het natuurlijk onvermijdelijk, sommige dingen moeten gedaan worden. Zo heb ik wel geregeld dat ik een kamer heb, ik heb mijn studiefinanciering omgezet en een afspraak gemaakt bij de tandarts voor de laatste check-up. Buiten de praktische zaken regelen heb ik me emotioneel ver weg gehouden van aan Engeland denken. Ik ga iedereen zo missen...

Natuurlijk ga ik dit me niet uit het veld laten slaan. Als tienjarige was ik al gek op Engeland en maakte ik mezelf een belofte. Als ooit de kans zich zou voordoen dat ik in Engeland zou kunnen gaan wonen , moest ik hem grijpen.

En nu is het zo ver, over een week vertrek ik naar het beloofde land. De belofte die ik met mezelf aanging kom ik na, met een mega brok in mijn keel.

Dit weekend heb ik mijn afscheidsfeestje gehad, het was raar om te zeggen "tot over zeven maanden". Zo lang ben ik nog nooit van huis geweest. Het liefst nam ik iedereen mee, al mijn vriendjes en vriendinnetjes uit Brabant en Utrecht.

Al met al; iedereen die de afgelopen dagen bij me langs is geweest; ontzettend bedankt. Mijn feestje gisteren was echt heerlijk, dankzij die lieve mensen die ik om me heen heb. Bedankt!


  • 25 Augustus 2013 - 13:53

    Mama:

    Komt wel goed schatje...........................

  • 25 Augustus 2013 - 23:38

    Oma Koosje:

    Lieve Tessa
    Als je het leuk vind kom ik op je verjaardag,in Canterburry?
    Dan duurt het niet zolang dat we elkaar weer zien.
    Liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Tessa

Hoi! In september dit jaar ga ik een halfjaar in Canterbury, Engeland studeren. Om al mijn verhalen op één plek te bewaren heb ik deze waarbenjijnu aangemaakt. Volg me om op de hoogte te blijven van alle verhalen :) Groetjes Tessa

Actief sinds 29 Juni 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 5500

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 31 Maart 2014

Studeren in Canterbury!

Landen bezocht: