Bagging area, cashback & london - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu Bagging area, cashback & london - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu

Bagging area, cashback & london

Door: tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

15 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Jup, ik begin te settelen. Word een echte Engelse dame hier. Ik eet scones met clotted cream & jam (HMMMMMM Lekker), ik drink guinness (oke 1 x maar...), eet HP-brown sauce, drink thee zo zwart als ze bij ons koffie serveren en ik weet eindelijk wat cashback is.

ASDA, het shopwalhalla waar ik al eerder over heb verteld. vrijdagavond 10 uur. Nog steeds poepie druk in de supermarkt. Ik loop mijn gebruikelijke vervelingsrondje (kleding - boeken - dvd's) en besluit dat ik écht een minni mouse onesie nodig heb. Voldaan strompel ik naar de kassa's en ik bedenk me dat ik wel eens wat meer op 't randje mag gaan leven. De self-service kassa's dus. Ik sluit aan in het korte rijtje en voor ik het weet sta ik cassiere te spelen achter een apparaat dat me maar blijft vertellen "Please put the items in the bagging area". Nadat mevrouw KassaKassa (ja het is net een TomTom) me dit 300 keer heeft verteld raak ik lichtelijk geirriteerd. " HET ZIT AL IN DE BAGGING AREA" schreeuw ik, bijna dan. Een ASDA-medewerker komt naast me staan en scant zijn kaartje. Zo gemakkelijk gaat het dus, want mevrouw KassaKassa houdt eindelijk haar mond. Ik bedank de ASDA-medewerker vriendelijk en scan mijn volgende item. "Please put the items in the bagging area". Ik zucht en probeer op elk knopje te drukken wat er is, natuurlijk lukt het me niet om haar d'r kop te laten houden. Asda-medewerker komt weer achter me staan. "Havin' some trouble here darling?" Ik zet een quasi-vrolijk gezicht op en knik, probeer in mijn gebrekkig engels uit te leggen dat het niet lukt. Ze knikt, swipet haar kaartje langs KassaKassa en het ding houdt haar mond weer. Fijn.


Een hoop gestuntel later kan ik eindelijk gaan afrekenen. "Select cashback amount" zegt KassaKassa en ik kijk direct op van mijn pinpas. EINDELIJK. In het scherm staan een aantal opties. Hoeveel geld ik bij wil pinnen. Dat is het dus. Voldaan druk ik 'no cashback' in en pin.

Dat was mijn ASDA avontuurtje. Tja, heel veel meer doe ik hier niet. Ik ga naar ASDA, loop mijn vervelingsrondje, ga hardlopen of ik wandel naar het centrum.

Morgen vertrek ik echter naar Londen om het daar onveilig te maken met Anouska en haar huisgenootje. Heb er nu al zo veel zin in dat wil je niet weten! We slapen in een hostel voor 10 pond inclusief ontbijt en ik heb een retour per bus voor 17 pond. Beter kan bijna niet.

Ik zal jullie snel updaten over onze London avonturen!
Tegen te tijd dat ik terug ben is ook mijn andere huisgenootje (shannon) hier, dus dan kan ik daar ook over vertellen!

liefs
Tessa


  • 15 September 2013 - 18:01

    Gerard:

    Hebben ze daar (nog) geen Teamviewer in de self-service kassa? Tsssss......

  • 15 September 2013 - 19:30

    Oma Koosje:

    Lieve Tessa
    Wat een gestuntel in die winkel zeg.
    Maar ik denk dat je het de volgende keer wel allemaal weet.
    Veel plezier in Londen,maar dat zal wel lukken.
    Liefs Oma Koosje

  • 17 September 2013 - 13:36

    Mama:

    Hey lieverd

    Ik zag je foto op facebook, volgens mij hebben jullie het wel gezellig gehad in Londen.
    Laat gauw eens weten hoe het was.

    Dikke knuffel
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Tessa

Hoi! In september dit jaar ga ik een halfjaar in Canterbury, Engeland studeren. Om al mijn verhalen op één plek te bewaren heb ik deze waarbenjijnu aangemaakt. Volg me om op de hoogte te blijven van alle verhalen :) Groetjes Tessa

Actief sinds 29 Juni 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 5478

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 31 Maart 2014

Studeren in Canterbury!

Landen bezocht: