Tessa heeft haar huidige woonplaats veranderd - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu Tessa heeft haar huidige woonplaats veranderd - Reisverslag uit Canterbury, Verenigd Koninkrijk van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu

Tessa heeft haar huidige woonplaats veranderd

Door: tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

04 September 2013 | Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Het is zo ver. Het moment waarop ik mijn woonplaats op Facebook moest aanpassen is aangebroken. Ik schrijf dit vanaf mijn ieniemienie bureautje op m'n ieniemienie kamer in Canterbury. (en dan bedoel ik dus ECHT ieniemienie.)

Ik wil het eigenlijk niet zeggen want het is een enorm cliché, maar het is echt een achtbaan aan emoties. Waar ik vanochtend nog stond te huilen bij het afscheid van mijn vriend, liep ik vanavond als een uitgelaten puppy door de ASDA. (Ja echt, die winkel is fantastisch, bedenk je iets en ze verkopen het daar.)

Het is raar om plotseling echt hier te wonen, ik heb nu officieel een woonplaats in Canterbury. Het contract is getekend, de sleutels van het huis zitten in mijn broekzak en alle kleding die ik in de auto had gepropt zit nu in de kleine kast op m'n kamer.

Het dringt nog niet echt tot me door, maar ik ga er een mooie tijd van maken.

p.s. Iemand nog tips wat ik gezien MOET hebben?

  • 04 September 2013 - 23:37

    Gerard:

    Zelfs jij paste erbij ienieminie bij. Kun je op deze site ook foto's zetten?

  • 04 September 2013 - 23:57

    Michelle De Winterm:

    Heel ontzettend veel plezier gewenst meis! Liefs, Michellem

  • 05 September 2013 - 13:06

    Tanja:

    jaaa als we maar kunnen winkelen he...hahah...
    zie je je gaat het daar helemaal maken....komt helemaal goed

  • 05 September 2013 - 15:55

    Esther Van Luiijt:

    Hoi Tessa,

    Ik lees dat je nu in Canterbury woont, wat een avontuur zeg, stoer hoor, ik vind het knap van je! Heel veel succes en geluk daar, ik volg je wel zo af en toe.

    Groetjes,
    Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Canterbury

Tessa

Hoi! In september dit jaar ga ik een halfjaar in Canterbury, Engeland studeren. Om al mijn verhalen op één plek te bewaren heb ik deze waarbenjijnu aangemaakt. Volg me om op de hoogte te blijven van alle verhalen :) Groetjes Tessa

Actief sinds 29 Juni 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 5502

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 31 Maart 2014

Studeren in Canterbury!

Landen bezocht: