handtekening hier, stempeltje daar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu handtekening hier, stempeltje daar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Tessa Glabbeek - WaarBenJij.nu

handtekening hier, stempeltje daar

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa

29 Juni 2013 | Nederland, Eindhoven

Och zo leuk, een halfjaar in het buitenland gaan wonen. Toen ik die beslissing nam was ik duidelijk nog niet op de hoogte van al het papierwerk dat erbij komt kijken...

Natuurlijk heb ik geen spijt van mijn beslissing. Ik heb er zo'n ongelooflijk veel zin in om straks een echte "UK-resident" te zijn. Al het geregel is echter niet echt iets waar ik op gerekend had.

Dingen regelen is an sich niet zo'n ramp. Papierwerk? idem dito. Het enige wat lastig is, is dat je van mensen afhankelijk bent. Handtekeningetje hier, stempeltje daar. Vierhonderd mailtjes over en weer. Ik ben kapot van het regelen. Maargoed, aanstaande maandag is mijn deadline en dan kan het "echte" regelen beginnen. Een kamer zoeken, verzekeringen regelen enzovoorts...

Alhoewel dit geregel me de keel uitkomt, ik heb er zin in. Echt, heel veel!
Tot gauw (wanneer zal ik updaten? als ik een kamer heb, of gewoon als ik zin heb? let me know :) )

  • 29 Juni 2013 - 13:59

    Oma Koosje:

    Lieve Tessa
    Ik vind het leuk om zo op de hoogte te blijven van je wel en wee.
    Liefs Oma Koosje

  • 29 Juni 2013 - 22:01

    Corina:

    Ik ga je zeker volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Tessa

Hoi! In september dit jaar ga ik een halfjaar in Canterbury, Engeland studeren. Om al mijn verhalen op één plek te bewaren heb ik deze waarbenjijnu aangemaakt. Volg me om op de hoogte te blijven van alle verhalen :) Groetjes Tessa

Actief sinds 29 Juni 2013
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5497

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 31 Maart 2014

Studeren in Canterbury!

Landen bezocht: